Vodafone, daha iyi bir müşteri deneyimi için yeni sadakat platformu “Vodafone Happy”yi duyurdu.
11 milyon aktif kullanıcısı ve 18 milyon müşteriye açtığı indirimlerle, Vodafone’un bu zamana kadar en çok müşteriye ulaşan, sektörde en kapsayıcı dijital sadakat platformu olması planlanıyor.
Toplam 48 farklı marka indirim kampanyasının olacağı platformda, herhangi bir müşteri, bu indirimlerin tamamını kullandığında yıllık minimum 7 bin TL’lik kazanç sağlayacak. “Vodafone Happy” ile bir yılda 2 milyona yakın kampanyanın kullanılması ve müşterilere toplam 320 milyon TL’yi aşkın fayda sunulması hedefleniyor.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, yeni platform ile ilgili olarak şunları söyledi: “Yaptığımız araştırmalara göre, müşterilerimizin %74’ü marka indirimlerini, özel günlerde kendilerine hediye sunulmasını ve sürpriz hediyeleri değerli bulduklarını ve kendilerini ayrıcalıklı hissetmek istediklerini söylüyorlar. %37’si ise Vodafone’da kaldığı yıllar için verilen hediyelerin uzun dönem sadakatte etkili olduğunu belirtiyor.
‘Vodafone Happy’ ile tüm müşterilerimize onları düşündüğümüzü, bizimle oldukları için mutlu olduğumuzu ve onlara değer veren bir marka olduğumuzu göstermek istiyor ve birçok sektörün bulunduğu çok büyük bir marka ekosistemi yaratıyoruz.”
Vodafone Red’lilere Burada da Ayrıcalık
Vodafone Red müşterileri, “Vodafone Happy” platformunda her zamanki gibi ayrıcalıklı olacak. Tüm faturalı müşterilerin sahip olduğu marka indirimlerine ek olarak bazı Premium faydalar sadece onlara açık olacak. Red’li müşterilerin her bir markadan aldığı indirim hakkı da daha fazla olacak. Herhangi bir Red’li müşteri tüm haklarını kullandığında yıllık minimum 20 bin TL kazanç elde edecek. Genç müşteriler için de tüm marka indirimlerine ek olarak her ay Vodafone Pay ile yapılan harcamalarda 5 bin TL’ye varan nakit iade verilecek.