1o yıl önce yayın hayatına Call Center Magazine olarak başlayan ve bugün Müşteri deneyimi alanına doğru genişleyen içeriğiyle CX MAG adını alan dergi yeni sayısı ile sizleri karşılıyor.
Finansta müşteri hizmetleri ve deneyimi alanındaki yoğun içeriğinin yanı sıra işte yeni sayımızda sizi bekleyen bazı haberler;
- Perakende sektöründe sadakat programları satışa dönüşüyor mu?
- Sigortacılık dijitalleşmede hangi alanlara odaklanıyor?
- Yapay zeka adaptasyonları
- Chatbot'lar ve diğer yeni teknolojiler nasıl kullanılıyor?
- KVKK banka çağrı merkezlerine neler getiriyor?
- Borçluya hizmet eden yeni tahsilat anlayışı
- Müşteri deneyiminde insan odağı – servis tasarımı
- Çağrı merkezlerinden haberler
- Yeni CRM çalışmaları
- Başarılarını ödülle taçlandıranlar
- Müşteri hizmetlerinin bir parçası olarak sosyal medya yönetimi
CX MAG'ı Türkiye'nin hemen her ilinden; D&R, Remzi Kitabevi gibi önemli satış noktalarından veya
0212 3343 45 24/info@nicemedya.com
iletişimlerimiz üzerinden temin edebilirsiniz.