Nice Medya tarafından ilki 2020 yılında gerçekleştirilen ve Türkiye’de ilk kez sigorta ve emeklilik müşteri deneyimi profesyonellerini, konunun teknolojisi etrafında buluşturan etkinliğin 2 ‘si 22 Şubat’ta düzenleniyor.
Online olarak gerçekleşecek etkinlikte bu senenin teması SİGORTA VE EMEKLİLİKTE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ve TEKNOLOJİLERİ olarak belirlendi.
PROGRAM AKIŞI
Eylem Gün
Nice Medya /CX MAG Genel Yayın Yönetmeni
13:40 – 13:50 Uzaktan Müşteri Edinimi ve Kimlik Doğrulamada En Yüksek Doğruluk Oranını Yakalamak
ArkSigner
Özlem Kahramaner / Co-founder
13:50 – 14:00 Sanal Asistanlar ile Sigortacılıkta Daha İyi Bir MÜşteri Deneyimi
Groupama – Sestek
Serdar Birlikçi / Groupama Bilgi Teknolojileri Başkanı
Serdar Karadayı / Sestek Genel Müdürü
14:00 – 14:10 Sigortacılıkta CRM Vizyonu ve Stratejileri
Türkiye Sigorta
Ersin Al / Dijital Dönüşüm ve Müşteri Deneyimi Direktörü
14:10 – 14:20 Online Hasar Ekspertizi (Görüntülü Sigortacılık Deneyimi)
Aksigorta
Ata Hascan / Dijital Kanallar ve Müşteri Deneyimi Müdürü
14:20 – 14:30 Sigortacılıkta Dijital Dönüşüm
Anadolu Hayat Emeklilik
Meltem Akalın – Kurumsal Mimari Müdürü
14:30 – 14:40 Müşterinin Dijitalleşme ve Hız Beklentisi
AgeSA
Bengü Kor- Agesa Müşteri Kanalları iş Çözümleri Müdürü
KATILMAK İÇİN: [email protected]
Geçtiğimiz yılın etkinliğini incelemek için TIKLAYIN