E x AWARDS 2019 kazananları
ETKİN ÇALIŞAN GERİ BİLDİRİM SÜRECİ Vestel
ÇALIŞAN DENEYİMİNE ÖNEM Akbank
ÇALIŞANLARIN MÜŞTERİ DENEYİMİNDEKİ ROLÜ Morhipo
Müşteri hizmetleri ve müşteri deneyimi alanında 13 yıldır dergi, kitap, online yayınlar gibi yayınları ve etkinlikleri hayata geçiren Nice Medya bu yıl ilk kez ÇALIŞAN DENEYİMİ KONFERANSI'nı düzenledi.
18 Nisan'da Hilton Bosphorus Hotel'de, 7. Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi çatısı altında gerçekleşen zirve Turkcell Global Bilgi ana sponsorluğunda düzenlendi.
İlk ediyonunda pek çok ilki daha bünyesine toplayan Konferans, Türkiye'nin ilk “Çalışan Deneyimi Ödülü – E x AWARDS” ve “ÇALIŞAN DENEYİMİ BENCHMARK“ını da kucakladı.
Nice Medya'nın Benchmark ve içerik çalışmalarında CCacademia ile işbirliği içerisinde hareket ettiği etkinliğin çıkış noktası hakkında Nice Medya Genel Yayın Yönetmeni Eylem Gün şu bilgileri verdi; “Yıllardır düzenlediğimiz etkinlikler ve yayınlar çerçevesinde, içerik çalışmalarımızda özellikle son yıllarda Çalışan Deneyimi teriminin, müşteri deneyiminin hemen yanı başında ve vazgeçilmez olarak yer aldığını gördük. Giderek artan bu önem, Çalışan Deneyiminin artık bu etkinlikle arasında değil, kendine özel bir etkinlikte ele alınması ve hatta ödüllendirmesi noktasına ulaşmıştı.”