2. Çalışan Deneyimi Konferansı’nda “Deneyim” Yeniden Tanımlandı
-
- Çalışan Deneyimi Konferansı 15 Nisan’da dijital platformda, izleyicileri ile buluşurken, etkinlik kapsamında 2. Çalışan Deneyimi Ödülleri ( 2. EX AWARDS ödüllerinin sahipleri de açıklandı. Konferans’ta ayrıca 2. Türkiye Çalışan Deneyimi Benchmark Raporu da açıklandı.
Pandemi ile birlikte uzaktan çalışmanın hayatımıza girmesi “Çalışan Deneyimi” kavramını her zamankinden daha da önemli hale getirdi.
Çalışan deneyimi tanımının yeniden yazıldığı bugünlerde Türkiye’nin bu alanda en çok proje yürüten markaları ve profesyonelleri konuşmacı ve izleyici olarak 15 Nisan’da, 2. Çalışan Deneyimi Konferansı’nda bir araya geldi.
-
- Çalışan Deneyimi Konferansı’nın ana sponsorluğunu Webhelp, oturum sponsorluklarını ise Bircom- Zoom ve Teknofix üstlendi.
Nice Medya tarafından hazırlanan Çalışan Deneyimi Konferansı’nda, uzman isimler, “Yeni Çalışan Deneyimi”ni farklı yönlerden ele alarak konferans izleyicilerine Türkiye’nin en iyi markalarından örneklerle sunuyor.
İlk olarak, “ÇALIŞAN DENEYİMİNDE YIKICI DÖNÜŞÜM” başlığını ele alan Webhelp İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çoruh’un ardından, Teknofix Genel Müdürü Ulaş Civil söz alarak İK SÜREÇLERİNDE DIGITAL ONBOARDING VE UZAKTAN ÇALIŞANLAR İÇİN LOJİSTİK DESTEK HİZMETLER konusundan “Çalışan Deneyimini Home-Office’e Taşımak” başlığında bahsetti.
Çalışan deneyiminin en önemli ayaklarından biri olan ENGAGEMENT konusunda ise, GittiGidiyor CPCO”su Murat Yüksel, konuyla ilgili kendi kurumlarında yürüttükleri, fark yaratan, ilham verici projelerini aktarırken, çıktılarını paylaştı.
Uzaktan çalışmadan bahsederken mutlaka ele alınması gereken bir diğer başlık olan COLLABORATION konusunu ise Multinet Up Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Özgür Yeşilyurt Yüngül aktardı. Yüngül’ün konuşmasında bahsettiği ve Multinet Up kapsamında yaptıkları özgün uygulamalar izleyiciler tarafından ilgiyle takip edildi.
Pandeminin iş hayatına getirdiği sınırlar, bugüne kadar yüzyüze yapılması alışılagelmiş olan işe alım, oryantasyon, kariyer planlama gibi süreçlerin tamamen dijital ortamlarda yürütülmesini gerektirdi. Ancak buradaki değişim bu süreçlerin aynı formda dijital platformlara taşınması şeklinde olmazdı. OPET FUCHS, bu konuyu baştan ele alan ve süreçleri dijital hayata göre yeniden tasarlayan yaklaşımını Konferans kapsamında İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim Direktörü Ayşegül Özel Çelenk ile YENİ NESİL DİJİTAL ÇALIŞAN DENEYİMİ başlığında izleyicilerle paylaştı.
Nice Medya tarafından bu yıl 2. kez hayata geçirilen ve Türkiye’nin Çalışan Deneyimi Tablosunu ortaya çıkaran 2.ÇALIŞAN DENEYİMİ BENCHMARK RAPORU yine konferans kapsamında özel bir oturumda ele alınıyor.
11 sektörden 55 kurum arasında yapılan bir araştırma sonucu ortaya çıkan veriler, bir anlamda Türkiye’nin bu alandaki karnesi sayılıyor.
Türkiye’nin İlk ve Tek Çalışan Deneyimi Ödülü; EX AWARDS TURKEY
-
- Çalışan Deneyimi Konferansı’nın programının son bölümünde ise Benchmark’ta en yüksek puanı alarak 2. EX AWARDS TURKEY’de ödül almaya hak kazanan markalar yer alıyor.
Türkiye’nin ilk ve tek Çalışan Deneyimi Ödülü 2. EX AWARDS TURKEY’de bu yıl
1.’liği Multinet Up alırken, 2.’liği Opet Fuchs almaya hak kazandı. 3.’lüğü ise eşit puanla AVİVASA Emeklilik ve Hayat, LC WAİKİKİ ve QNB FİNANSBANK paylaştı.
Bu markalar sadece ödül almakla kalmıyor, konferans kapsamında kendilerine bu başarıyı getiren projelerinden de bahsediyor.
15:50’de sona erecek olan 2. Çalışan Deneyimi Konferansı gündem konu ve uzman konukları ile çalışan deneyiminin yeniden tanımlandığı bir platform olarak öne çıkıyor.
Konferans ve ödül hakkında daha detaylı bilgileri
www.calisandeneyimioldulleri.com adresinden alabilirsiniz.
Nice Medya Hakkında;
15 yıldır “Müşteri hizmetleri ve deneyimi” alanında sektörünün ilk; dergi, kitap ve online yayınların yanı sıra, yine bu alanda ilk zirve olan MÜŞTERİ DENEYİMİ ZİRVESİ’ni 8 yıdlır, ilk ödül olan
CX AWARDS TURKEY ‘i de 4 yıldır düzenlemektedir.
Nice Medya Son 2 yıldır ise “Çalışan Deneyimi” alanında da konferans, araştırma ve ödülleri hayata geçiriyor.