Reklam

DAVETLİSİNİZ

UNIQ 17 Şubat Perşembe, kurumlarda müşteri odaklı yaklaşımlar için çalışanların önemini tartışıyor; iş sonuçlarında fark yaratacak yeni nesil içeriklerini ve uygulamalarını sunuyor.


“Müşteri Deneyiminin Yıldızı Çalışan Deneyimi ile Yükseliyor’’ konulu online etkinliğe davetlisiniz.



Kurumlar günümüzde müşteri odaklı yaklaşımlarla katma değer yaratacak çalışanlara sahip şirket kültürüne ihtiyaç duyuyor. Değişen dönemde şirketler mevcut stratejilerini desteleyecek iş trendlerini sürekli olarak izlemeliler. 



Etkinlik tarihi: 17 Şubat Perşembe


Saat: 14.00-16.00


Katılım için: https://forms.gle/xMgSTdrYBvemagLG6





PROGRAM


Hoşgeldiniz


Neslihan Öziş Aslan, UNIQ Eğitim ve Gelişim Direktörü 



Geleceğin iş yeri için roller yeniden tanımlanıyor: 


Hibrit çalışma düzeninde ekip ruhu için Hibrit Lider olmak


Esra Öztürk, Danışman, Eğitim ve Gelişim Yönetimi 



Satış becerileri çevrimiçi düzene uyumlanıyor: 


Mesafeli Satışın Yakın Hali


Ferah Kaya, Danışman, Eğitim ve Gelişim Yönetimi 



Her kanalda tutarlı, senkronize ve sürdürülebilir uygulamalar: 


Müşteri Deneyimi Tasarımı 


Özlem Arık, Kıdemli Danışman 



Müşteri iletişiminde bu yıl Oscar ödülü sahibi: 


Yazılı İletişim 


Seda Kuzu, Danışman, Eğitim ve Gelişim Yönetimi 



Kapanış 


Neslihan Öziş Aslan, UNIQ Eğitim ve Gelişim Direktörü