Reklam

10. MÜŞTERİ HİZMETLERİ & DENEYİMİ ZİRVESİ

Nice Medya tarafından düzenlenen 10. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 15 Haziran 2023 tarihinde Maslak Hilton Otel’de, 2 paralel salonda 36 Konuşmacısı ile sektördeki trendleri ele aldı, en iyi projelerin paylaşılmasına olanak sağladı.


Çağrı Merkezi-Banka-Sigorta Kargo-E Ticaret-Teknoloji – E Finans-Telekom-Mağazacılık-Sağlık-Enerji-Akaryakıt-Havayolu-Gıda-Hazırgiyim-Otomotiv-Turizm-Mobilya-Isıtma-Soğutma  

sektörlerinden en iyi müşteri deneyimi örnekleri, sektörün önemli isimleri tarafından sunumlar ve panellerle aktarıldı, paylaşıldı. 


10. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi’nin Keynote Speakers olarak ağırladığı ve yalnızca Türkiye’de değil, dünyada deneyimin temellerini atan isimler olarak kabul edilen Prof.Dr.Can Erdem ve Dr.Nihat Tavşan “deneyimi” tam anlamıyla keyifle düşündüren bir sunuma imza attılar. IXM Deneyim Enstitüsü düşünce liderleri olan deneyim dünyasının bu önemli isimleri, izleyicileri dikkatini deneyimin göz ardı edilen başlıklarına çekti.   



Zirvedeki Konu ve Konuşmacılar….


Keynote Speakers

Doç. Dr. Can Erdem & Dr.Nihat Tavşan

IXM DENEYİM ENSTİTÜSÜ  Düşünce Liderleri



SALON A

Müşteri Hizmetleri ve Deneyiminde Gelecek Teknolojiler

Kerem Çadırcı Sistaş Genel Müdür Yardımcısı 


Müşteri Deneyiminde Oyunun Kuralları Değişiyor

Kartal Tıknaz Teleperformance Türkiye Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı


Gelecekte Müşteri Deneyimi

Ogan Atasagun Mplus Türkiye Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı


Müşteri Deneyiminin Dönüşümü

Zekeriya Arslan ECHOCCS CEO


Taşıt Tanıma’da Müşteri Deneyimi

Rauf Eriş As Deneyim Genel Müdürü  


Dijital Kimlik Doğrulama ile Gerçek Dijital Müşteri Deneyimi 

Özlem Kahramaner Arksigner Kurucu Ortağı


Müşteri Deneyiminde OpenAI ve ChatGPT: Mesajlaşma Teknolojilerinin Gücünü Keşfetmek

Mert Öner INSIDER – Mindbehind


EPOS; Sesin Gücüyle Sınırları Aşan bir Müşteri Deneyimi

Can İlkhan  Bircom CEO

Baran Karabulut – Türkiye Sigorta & Türkiye Hayat Emeklilik- Müşteri İlişkileri, Kalite ve Performans Müdürü


Müşteri Deneyimi ve Trendin Yeni Mekanı

Ercan Sicim Mod Tasarım Yönetim Kurulu Başkanı


Çağrı Merkezlerinde AI Destekli Cihazlarla Performans Nasıl Artırılır? 

Murat Yalçıntaş – Jabra Kanal Satış Müdürü


PANEL – PERAKENDEDE MÜŞTERİ DENEYİMİ

Moderatör:  Serdar Karadayı / Sestek Genel Müdürü

Emre Demir / LC WAİKİKİ Müşteri Hizmetleri İş Geliştirme Birim Müdürü

Gökhan Arslan / Karaca Kıdemli Dijital Kanallar Büyüme Müdürü

Ömer Kasım / Teknosa Müşteri Hizmetleri Müdürü


İzleyici Deneyimi

Atasun Kaşbaş – İKSV Pazarlama ve İzleyici Deneyimi Direktörü



SALON B


“PANEL – SİGORTACILIKTA MÜŞTERİ DENEYİMİ

Moderatör: Cemre İpek / AXA SİGORTA İnovatif İş Birlikleri Yönetimi ve İş Geliştirme Direktörü

Fırat Babatonguz / AgeSA Müşteri Yönetimi ve Kurumsal İletişim Grup Müdürü

Ersin Al / Türkiye Sigorta Dijital Dönüşüm ve Müşteri Deneyimi Direktörü



Yiyecek & İçecek Sektöründe B2B Müşteri Deneyimi

Göktürk Akkal/ Nestlé Professional Müşteri Deneyimi & E-Ticaret Müdürü


ChatGPT Çağrı Merkezinde

Ömer Yalçın / TREDAŞ Müşteri Deneyimi ve Çağrı Merkezi Müdürü


Teknoloji Çalışan Deneyimini Nasıl Artırır?

Kerem Çadırcı /SİSTAŞ Genel Müdür Yardımcısı


PANEL – E TİCARETTE MÜŞTERİ DENEYİMİ

Moderatör: Suzan Katılmış / Farmazon Senior Customer Experience Manager

Alper Soydaş / Yemeksepeti Operasyon Direktörü

Caner Çapay / Hepsiburada Kıdemli Müşteri Deneyimi Müdürü


PANEL – BANKACILIKTA MÜŞTERİ DENEYİMİ

Moderatör: Eylem Gün / Nice Medya Genel Yayın Yönetmeni

Tülin Yaşkın / AKBANK Müşteri Deneyimi Yönetimi Müdürü

Sibel Sağman / VAKIFBANK Nakit Yönetimi, Ürün Geliştirme ve Dış Ticaret Pazarlama Başkanı

Yasemin Koç / YAPI ve KREDİ BANKASI Müşteri Deneyimi Direktörü


Otomotivde Lüks Müşteri Deneyimi & Omotenashi Anlayışı

Öznur Kutlu Lexus Deneyim Birim Yöneticisi


PANEL – ÖDEME SİSTEMLERİNİN GELECEĞİ                 

Nida Ayça Onur / Sodexo Head of Journey Experience & Service Design

Ömer Can Fırat / Hepsipay Head of Sales & Business Development                          

Cem Aydede / Yıldız Holding Kurumsal Strateji, İş Geliştirme ve M&A Transformation Head