Reklam

2. MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU

Türkiye’nin en önemli markalarının yarıştığı 2. CX Awards Turkey müşteri deneyimi ödüllerinde pek çok sektörden önemli marka, projeleri ile ödül almaya hak kazandı.


CX TV’DEN ZLEMEK İÇİN TIKLAYIN



13 Kasım 2019 tarihinde, Hilton Maslak’ta gerçekleştirilen ödül gecesinde, 3 kategoride müşteri deneyimi dalında ödüller sahiplerini buldu.


En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Ödülü kategorisi Yapı Kredi Bankası 2 ödül alırken, bu kategoride diğer ödülün sahibi yeni kimlik kartının ilk kullanım alanını yaratan projesi ile Ziraat Bankası oldu. 


En İyi Müşteri Deneyimi Tasarımı Ödülü kategorisinde ise Memorial Sağlık Grubu, Akbank ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı ödülleri paylaştı. 


En İyi Yapay Zeka Kullanımı Ödülü kategorisinde Aksigorta, Yapı Kredi Bankası ve Odeabank ödüllerini alırken, Jüri Özel Ödülleri ise Pegasus Havayolları ve Denizbank’ın oldu. 



Jüri Özel Ödülü


Müşteri Odaklılık Jüri Özel Ödülü – Denizbank 


Çözüm Yönetimi Özel Ödülü        –  Pegasus Havayolları



En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Ödülü Kategorisi


Yapı Kredi Bankası – Pay Projesi


Yapı Kredi Bankası  – Jet Projesi


Ziraat Bankası – TC Kimlik Kartı ile İnternet Bankacılığına Giriş 



En İyi Müşteri Deneyimi Tasarımı Ödülü Kategorisi


Memorial – Dijital Taburculuk Uygulaması


Akbank  – Her Kontaktta Eşsiz Müşteri Deneyimi 


İstanbul Sabiha Gökçen – Yolcusuna Zaman Kazandıran Havalimanı



En İyi Yapay Zeka Kullanımı Ödülü Kategorisi


Aksigorta – Müşteri Deneyiminde ADA Kullanımı


Yapı Kredi Bankası  – WhatsApp Projesi


Odeabank  – Chatbot & Attached Data