Reklam

7. CX AWARDS TURKEY®, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor

Türkiye’nin en eski müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY®, 7. yılında, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor. 

CX AWARDS TURKEY® 

 


Nedir?

Nice Medya tarafından 7 yıldır düzenlenen Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programıdır. 


Başvuru ve değerlendirme süreçleri müşteri deneyiminin ruhuna uygun olarak; tamamen dijital, başvuru ücreti dışında artı maliyet içermeyen, adaylıkta minimum efor ilkesi göz önüne alınarak tasarlanmıştır. 


Jüri heyeti, alanlarında dünya çapında müşteri deneyimi ölçümlemelerinin temelini atan isimler olarak tanınan, tamamen bağımsız, sektör gerçeklerini çok yakından tanıyan saygın akademisyen isimlerden oluşmaktadır.



Ne Kazandırır?


  • Müşteri deneyimi projelerinin başarısının taçlandırılması, 
  • Müşterileri tarafından beklenen “müşteriye değer” unsurundaki yetkinliğinin belgelendirilmesi, 
  • Sektörüne öncü olup, ilham kaynağı olması, 
  • Gelişmekte olan müşteri deneyimi dünyasına markanın yerini alması 
  • Bu dünyanın gelişmesine katkıda bulunması 
  • Projeden sorumlu kişi ve ekiplerin başarılarının kurum içi ve dışında takdir edilerek ödüllendirme ve motivasyon artışının sağlanması


kazanımlarını sağlar.



Detaylı bilgi için buraya tıklayarak web sitesini ziyaret edebilirsiniz.



Kimler Katılmalı?

Müşteri Deneyimi ve Müşteri Hizmetleri ve Pazarlama ekipleri ayrı ayrı veya  ortak yürüttükleri bir proje ise beraberce katılabilir. CX AWARDS TURKEY®  bugüne kadar bir çok kez aynı kurumdan hem CX ekiplerinin hem de MH ekiplerinin ayrı ayrı başvurularına  ev sahipliği yapmıştır. 


ÖNEMLİ BİLGİ: Bir marka birden çok kategoride başvuruda bulunabilir ancak her başvurusu farklı bir proje ile olmalıdır. 

Bir marka aynı kategoride birden çok başvuruda bulunabilir ancak her başvurusu farklı bir proje ile olmalıdır. 



Başvuru Süreçleri

Başvuru süreci aday dostu olarak tasarlanmıştır. 


1- Aday adaylarına, talepleri üzerine 1. form (Başvuru Formu) iletilerek bu form ile proje hakkında kısa bilgi talep edilir ve hangi kategoriye başvuracakları öğrenilir.


2- Proje şartlarının uygunluğu onaylandığında, başvuruda bulunulan kategorilere ait 2. form (Değerlendirme formu; Jürinin başvuru yapılan kategoride, ilgili projeyi tanımasını sağlayan, detaylı soruları içeren, projeyi tanımaya yönelik formdur) 

adaylara iletilir.


3-  En geç 31 Ekim 2024 tarihine kadar 1. formun doldurularak başvurunun yapılmış olması gerekir. 

Detaylı bilgi 



Kategoriler

Kategori 1

EN İYİ DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ  


Kategori 2

B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ 


Kategori 3

ÇALIŞAN DENEYİMİ


Kategori 4

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK


Kategori 5

MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ 


Detaylı Bilgi


Katılımcı Sektörler

Banka

Sigorta

Perakende 

Sağlık

Enerji

E-Ticaret

Akaryakıt

Havayolu

Gıda

Hazırgiyim

Kargo

Otomotiv

Turizm

Telekom

Mobilya

Isıtma- Soğutma


NİCE MEDYA KİMDİR? 

Yayıncılık kökenli bir kuruluş olan Nice Medya, 2008 yılında, henüz müşteri deneyimin terminolojiye dahi girmediği yıllarda, sektöre Call Center Magazine dergisini yayınlayarak girmiştir.


Yayıncılığın yanı sıra, yine yayıncılıktan ilham alarak çeşitli Konferans, Zirve, Toplantı ödül programı gibi etkinlikler de düzenleyen Nice Medya, bunlardan biri olarak Türkiye’nin ilk ve tek müşteri deneyimi ödülünü 2018 yılında düzenlemiş, bugün CX AWARDS TURKEY® tescilli markasıyla bu ödül programında 5.yılına ulaşmıştır. 


CX AWARDS TURKEY® ödül programının yapısı ve kurgusu, kendi sektörünün ruhu ve dinamikleri gözönüne alınarak, özel olarak tasarlanmış ve uygulanmaktadır. 



Geçtiğimiz Yıl Ödül Alan Markalar


EN İYİ DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİ



BANKACILIK

DENİZBANK – Sosyal Sorumluluk Özel Ödülü

AKBANK / Büyük Düşünce Ödülü

TOMBANK / Dijital Bankacılık Ödülü


ENERJİ

MEPAŞ / Üretken Proje Ödülü

YEPAŞ / İyi Fikir Ödülü

TREDAŞ / Sektörde İlkler Ödülü


BPO

PUSULA / Kamu Destek Hizmetleri Özel Ödülü


SİGORTA

QNB SİGORTA / Yaratıcı Düşünce Ödel Ödülü

ANADOLU SİGORTA / Büyük Düşünce Ödülü

AKSİGORTA / İnovasyon Özel Ödülü


ÖDEME SİSTEMLERİ

MULTINET UP / Üretken Proje Ödülü


TEKNOLOJİ PERAKENDECİLİĞİ

MEDIAMARKT / Deneyimde Yapay Zeka Kullanımı Ödülü

TEKNOSA / Büyük Düşünce Ödülü

TEKNOSA / Teknoloji Kullanımı Özel Ödülü


E-TİCARET

HEPSİBURADA / Büyük Düşünce Ödülü

VESTEL / Müşterinin Sesi Özel Ödülü


KÜÇÜK EV ALETLERİ

ARZUM / Büyük Düşünce Ödülü


ZİNCİR MAĞAZACILIK

A101 / Büyük Düşünce Ödülü


HAVACILIK

HAVAŞ / Büyük Düşünce Ödülü


KOZMETİK

FLORMAR / Büyük Düşünce Ödülü


FİNANS KURUMU

ÜNLÜ &CO PİAPİRİ/ Büyük Düşünce Ödülü


ISITMA SOĞUTMA  SİSTEMLERİ

WARMHAUS / Büyük Düşünce Ödülü


ŞANS OYUNLARI

NESİNE.COM / Büyük Düşünce Ödülü



B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİ



BANKACILIK

VAKIFBANK / Büyük Düşünce


ÖDEME SİSTEMLERİ

MULTINET UP / Büyük Düşünce


E-TİCARET

YEMEKSEPETİ / En İyi Uygulama Özel Ödülü

E-  LOGO   / İyi Fikir Ödülü


TARIM

İGSAŞ / İlham Verici Deneyim Özel Ödülü



ÇALIŞAN DENEYİMİ KATEGORİSİ



BANKACILIK

DENİZBANK / Büyük Düşünce

QNB FİNANSBANK / İyi Fikir Ödülü

YAPI KREDİ / Üretken Proje Ödülü

TEB / En İyi Teknoloji Kullanımı Özel Ödülü


ENERJİ

YEDAŞ / Üretken Proje Ödülü


BPO

MPLUS / Büyük Düşünce Ödülü



SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK KATEGORİSİ


YATIRIM ORTAKLIĞI

AKİŞ GYO / Büyük Düşünce Ödülü


BANKACILIK

YAPI KREDİ / İyi Fikir Ödülü


ENERJİ

MEPAŞ / Üretken Proje Ödülü

TREDAŞ / İyi Fikir Ödülü


MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİ


BANKACILIK

YAPI KREDİ / Büyük Düşünce Ödülü

TEB / Üretken Proje Ödülü


TEKNOLOJİ PERAKENDECİLİĞİ

MEDIAMARKT /Büyük Düşünce Ödülü


KARGO

MNG / Büyük Düşünce Ödülü


E- TİCARET

E-LOGO / İnsan Hayatına Dokunan Deneyim Özel Ödülü