Reklam

5. CX Awards Turkey Ödülleri Sahiplerini Buldu

CX AWARDS TURKEY® , her yıl olduğu gibi 5. yılında da ödül töreninde yalnızca adaylarını değil, tüm sektörden ağırladığı konuklarını, bir yandan keyif dolu bir ortamda karşılarken, bir yandan da onlara müşteri deneyiminin en iyi tasarlanan ve uygulanan projeleri hakkında bilgi alma fırsatı sağladı.

Nice Medya tarafından organize edilen, Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri CX AWARDS TURKEY’in 5’incisi düzenlendi.


17 Ocak 2022’de CVK Jolly Joker Private’ta düzenlenen ve Echo CCS’nin de destek verdiği 5.CX AWARDS TURKEY’de Türkiye’de birçok öncü sektördeki markalar 7 farklı kategoride ödüle layık görüldü.


Ödül töreninin açılış konuşmasını gerçekleştiren Nice Medya Pazarlama ve Satış Müdürü Karin Erkan, bu sene 71 projenin adaylığını aldıklarını ve 28 adet ödüle layık görülen kurum olduğunu söyledi.


CX AWARDS TURKEY ödül programında kapsamında proje değerlendirmeleri, alanlarında yalnızca Türkiye’de değil dünya çapında müşteri deneyiminin kanaat önderi sayılan isimlerden oluşan, akademisyen yönü ağırlıklı bir jüri tarafından veriliyor.


Akademisyen Dr. Nihat Tavşan ödülle ilgili olarak, Nice Medya’nın 5 yıldır jürinin bağımsız olarak toplandığı bir müşteri deneyimi şenliği düzenlediğini, kurumların buraya birbirinden ayrıcalıklı projelerle katıldığını kaydetti. Müşteri deneyiminin gelişmekte olan bir alan olduğunu vurgulayan Tavşan, şunları söyledi: “Rekabetin artmasıyla beraber kurumlar, müşterilerine daha çok eğilmeye başladılar ve bunun yönetimi de belirli prensipler içerisinde oluyor. Kurumlar da buna karşılık vermek için ciddi gayret içerisindeler, biz bunu her yıl görüyoruz. Müşteri Deneyimi yükselmekte olan bir trend. Kurumlardan her birisi müşteri deneyiminin onlara vadettiklerini keşfetmeye başladılar.


Bunların en başında müşteri sadakati geliyor. Özellikle doygun pazarlarda yeni müşteri kazanmak mümkün değil veya çok zor. Böyle bir durumda şirketlerin sürdürülebilirlikleri için mevcut müşterileri elde tutmak en önemli anahtardır. Kurumlar bunlarla ilgili bir araştırma yaptıklarına ilk gözlerine takılan müşteri deneyimi oluyor.”


Tavşan, Nice Medya’nın bu alandaki rolünün altını çizmek istediğini dile getirerek, “Nice Medya, yaptığı bu organizasyonla kurumlar içerinde müşteri deneyimi bilincini, farkındalığını artırarak, ülkemizin hem kendi içerisindeki rekabetini hem de uluslararası camiada Türk ürün ve hizmetlerinin ileri taşımasını sağlayan işlere imza atıyor.” ifadelerini kullandı.



ÖDÜL ALAN MARKALAR


 Kategori 1- EN İYİ DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ


 Perakende 


TEKNOSA – Üretken Proje Ödülü 


 Banka 


ZİRAAT BANKASI – Üretken Proje Ödülü 


VAKIFBANK – Büyük Düşünce Ödülü 


QNB FİNANSBANK – İyi Fikir Ödülü 


 Sigorta 


SİGORTAM.NET – Büyük Düşünce Ödülü 


 E – Ticaret 


LC WAIKIKI – İyi Fikir Ödülü 



 Kategori 2 – MÜŞTERİ DENEYİMİNDE EN İYİ TEKNOLOJİ KULLANIMI 


 Perakende 


KARACA – İyi Fikir Ödülü 


 Banka 


AKBANK – Büyük Düşünce Ödülü 


INTERTECH – Üretken Proje Ödülü 


 E – Ticaret 


LC WAIKIKI – İyi Fikir Ödülü 


 Telekom 


VODAFONE – Üretken Proje Ödülü 


Jüri özel ödülü: VERİNT 



 Kategori 3 – MÜŞTERİ DENEYİMİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK 


 Banka 


İŞ BANKASI – İyi Fikir Ödülü 


 Yatırım Ortaklığı 


Akiş GYO – Büyük Düşünce Ödülü 


 Perakende 


Boyner – Büyük Düşünce Ödülü 


Teknosa – İyi Fikir Ödülü 



 Kategori 4 – B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ 


 Akaryakıt 


TempoBPO – Üretken Proje Ödülü 


TÜPRAŞ – Büyük Düşünce Ödülü 


 Sigorta 


AKSİGORTA – İyi Fikir Ödülü 


 E – Ticaret 


E-LOGO – İyi Fikir Ödülü 



 Kategori 5 – MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ 


 Banka 


TEB – Üretken Proje Ödülü 


 Hazırgiyim 


DEFACTO – İyi Fikir Ödülü 


 Otomotiv 


OTOKOÇ – İyi Fikir Ödülü 



 Kategori 6 – SIRADIŞI MÜŞTERİ DENEYİMİ PROJELERİ 


 Perakende 


TEKNOSA – Üretken Proje Ödülü 


 E – Ticaret 


BOYNER NOW – İyi Fikir Ödülü 


 Lüks Tüketim 


LEXUS – Büyük Düşünce Ödülü 



 Kategori 7 – ÇALIŞAN DENEYİMİ 


 Sigorta 


SİGORTAM.NET – Büyük Düşünce Ödülü 


 Banka 


TÜRKİYE FİNANS – İyi Fikir Ödülü