Nice Medya tarafından düzenlenen Insurtech Müşteri Deneyimi Konferansı bu yıl 5. kez sektör profesyonellerini bir araya getiriyor.
Türkiye’de faaliyet gösteren ve müşteri deneyimini ön plana alan tüm sigorta ve emeklilik markalarından, müşteri deneyimi yöneticilerinin geleneksel buluşma noktası haline gelen etkinlik, bu yıl 15 Nisan’da Sait Halim Paşa Yalısı’nda gerçekleşecek.
5 . Insurtech bu yıl da yine kapalı bir etkinlik olarak düzenlenecek ve sadece doğal katılımcılarını ağırlayacak.
Nice Medya tarafından düzenlenen Insurtech Müşteri Deneyimi Buluşması, destekçileri sayesinde her yıl daha da güçlenerek, sektörün daha iyi bir müşteri deneyimi için teknoloji ve operasyonel işbirlikleri dahil tüm unsurları ile entegre olmasını sağlıyor.
Bu yılın destekçileri arasında; Concentrix, Sistaş ve Artiwise yer alırken, geçtiğimiz yıl başlayan Insurtech Hub işbirliği bu yıl da güç vermeye devam ediyor.
Etkinliğin basın sponsorluğunu ise her yıl olduğu gibi CX Mag üstleniyor.
Bu yıl programda ise katılımcıları çok odaklı bir içerik bekliyor.
- Sigorta Sektöründe Müşteri Bağlılığını Artırmanın Yolları
- Müşteri Ne İster?
- Deneyim Yaratmada Yapay Zeka Destekli Analik Bakış
- Benzer Deneyimler İlham Veriyor; Bankacılıkta Dijital Kanallarda Müşteri Deneyimi
- BANKA SİGORTACILIĞI; Banka Kanallarında Etkili Sigorta Satışı
- Çalışanı Güçlendiren Botlar
- Etkinliğe Özel ARAŞTIRMA; Sigorta müşterisi deneyimden ne bekliyor? Hangi kanalları kullanma eğilimde? Sigorta şirketlerinin sundukları ile ne derece örtüşüyor?
- Sigorta Satışında Yeni Ekosistemler, Güç birlikleri
- Müşteri Davranış Trendleri
- GENAI’IN Sektörde Oyun Değiştirici Rolü
- Spekülatif Tasarım ile Geleceğin Sigorta Ürün ve Hizmetlerini Keşfetmek
bunlardan bazıları.