Reklam

Terra Pizza, Müşteri Deneyimini Dijital ile Yeniden Şekillendiriyor

Yerli pizza markası Terra Pizza, web sitesi ve mobil uygulamasını tamamen yenileyerek kullanıcılarına daha sezgisel bir sipariş süreci sunmaya başladı.

Yenilenen Terra Pizza web sitesi ve mobil uygulaması, kullanıcıların favori ürünlerine daha hızlı ulaşmasını sağlarken, sipariş sürecini daha hızlı hale getiriyor. Güncellenen arayüzle sepet oluşturma adımları minimuma indilerek, sipariş verme sürecini hızlandırıyor. Ayrıca yeni eklenen sipariş takibi özelliği ile müşteriler, siparişlerinin hangi aşamada olduğunu uygulamadan takip edebiliyor.

Yenilenen mobil uygulama, sadık müşterilere özel avantajlar sunan “Bol Bol Kazan” sadakat programını hayata geçiriyor. Hızlı sipariş vermek isteyen kullanıcılar için üyeliksiz sipariş seçeneği de sunuluyor.

Mobil uygulama kullanıcılarına, yalnızca uygulama üzerinden geçerli olan özel indirimler, hediye ürün fırsatları ve dönemsel kampanyalar sunuluyor.

Platform, kullanıcılara kolaylık sağlama ve müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor.

Terra Pizza IT Direktörü Nigar Ünlü: “Müşteri Deneyimini Dijitalleşme ile Yeniden Şekillendiriyoruz”

Terra Pizza IT Direktörü Nigar Ünlü, yenilenen web sitesi ve mobil uygulama ile ilgili şu değerlendirmede bulundu: “Günümüz dünyasında dijitalleşme, müşteri deneyiminin ayrılmaz bir parçası haline geldi. Terra Pizza olarak, kullanıcılarımızın hızlı, kolay ve avantajlı bir sipariş süreci yaşamalarını sağlamak amacıyla web sitemizi ve mobil uygulamamızı baştan sona yeniledik. Yeni arayüzümüzle birlikte, sipariş takibini daha şeffaf hale getirirken, ‘Bol Bol Kazan’ sadakat programı ile müşterilerimize alışverişlerinden kazanç sağlamayı hedefledik. Ayrıca üyeliksiz sipariş seçeneği ile herkesin pratik bir şekilde sipariş verebilmesini mümkün kıldık. Önümüzdeki dönemde de kullanıcı deneyimini iyileştiren yeni teknolojileri sistemimize entegre etmeye devam edeceğiz.”