Reklam

Burgan Bank’a 7. CX AWARDS TURKEY’den Ödül

Burgan Bank, bu yıl 7.’si düzenlenen ve Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY® kapsamında “Hızlı Çözüm ile Fark Yaratan Müşteri Deneyimi” projesiyle “Minimum Teknoloji Maksimum Müşteri Deneyimi” kategorisinde Büyük Düşünce Ödülü’nün sahibi oldu.

Müşteri odaklı projeleriyle sektördeki başarısını taçlandırmaya devam eden Burgan Bank’a ödül getiren “Hızlı Çözüm ile Fark Yaratan Müşteri Deneyimi” projesi, şikayetlerin çözüm ve müşteriye geri dönüş sürelerini önemli ölçüde kısaltıyor.  

Projenin devreye alınmasıyla Burgan Bank, müşteri şikâyet çözüm ve geri dönüş sürelerinde sektörde ön sıralara yükseldi. Proje öncesinde 3,9 gün olan şikâyet çözüm ve geri dönüş süresi, 2024 yılı sonunda 2 güne düştü.