Boyner’in, Microsoft Türkiye iş birliği ile gerçekleştirdiği Hackathon’da ekipler, müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik yapay zeka temelli çözümler geliştirdi.
Boyner’in farklı birimlerinden 75 katılımcı, 12 kişilik Boyner Veri Bilimi ekibinin mentorluğunda bir araya gelerek yaratıcı projeler geliştirdi. Ekipler, Azure OpenAI başta olmak üzere Azure’un sunduğu uygulama ve platform hizmetlerini kullanarak çevrimiçi müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik yapay zeka çözümleri üretti. Hackathon sürecinde geliştirilen projeler arasından üçü ödüle layık görüldü. Etkinliğe Microsoft Türkiye’nin iş ortaklarından NephosAI da mentorluk desteği verdi.
9 projenin yarıştığı Hackathon’da müşteri taleplerini yapay zeka ile analiz edip sınıflandırarak daha hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunmayı hedefleyen ‘Customer Whisperers’ ekibi birincilik ödülüne layık görüldü. İkincilik ödülü, sosyal medya paylaşımlarını analiz ederek kişiselleştirilmiş görseller sunmayı amaçlayan ‘Persona Shot’ ekibine, üçüncülük ödülü ise Boyner app/web kullanıcılarının ürünlerle ilgili sorularını yapay zeka tabanlı bir asistan aracılığıyla hızlı ve kullanıcı dostu bir şekilde yanıtlamayı hedefleyen ‘aBracadaBra’ ekibine verildi.