Reklam

Procat, Çağrı ve Teknolojiyi Ayırdı

Procat, 2025 yılı itibariyle BPO ve teknoloji alanındaki uzmanlıklarını iki ayrı şirket altında topladığını açıkladı. Buna göre; çağrı merkezi hizmetlerini Procat Customer Experiences (PCX) çatısında konumlandıran Procat, teknoloji çözümlerini ise TECHPRO şirketi altında verecek.  

Yeni dönemde stratejik işbirliklerine hazırlanan şirketler için hedef yurtdışı pazarlar.

    

Şirketin hayata geçirdiği yeni yapılanmaya ilişkin detaylı açıklamalarda bulunan Procat Yönetim Kurulu Başkanı Tarkan Ersubaşı; Müşteri deneyimi artık teknoloji ve operasyonun mükemmel uyumuyla şekilleniyor. Bu nedenle, müşteri deneyimi hizmetlerimizi ve teknoloji çözümlerimizi iki ayrı şirket olarak konumlandırma kararı aldık. Daha odaklı olmamıza imkân tanıyacak olan bu ayrım hem operasyonel mükemmeliyet sağlayacak hem de dijital müşteri deneyiminde öncü çözümler geliştirmemizi mümkün kılacak.” dedi.

 

Fintech, E-ticaret ve Perakende, Hedef Sektörler 

Ersubaşı, başta fintech, e-ticaret ve perakende sektörleri olmak üzere büyümeyi hedeflediklerini belirtirken, PCX ve TECHPRO olarak global piyasanın önemli oyuncularıyla stratejik iş birlikleri yapma aşamasında olduklarını da açıkladı.

 

Çalışan Sayısını Artırmak En Büyük Öncelik

Tarkan Ersubaşı bu işbirlikleri ile,  her iki şirket için de uluslararası pazarlarda daha hızlı büyümeye odaklandıklarını belirtirken, çalışan sayısını artırmayı da en büyük öncelik olarak  ifade etti.

Uzun yıllardır Procat COO’luk görevini yürüten Mustafa Murat Gül, PCX CEO’su olarak görevine devam ederken, TECHPRO’nun Co-CEO’luk görevini de uzun yıllardır Procat’te Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev alan Engin Bıçakçı ve Ses Teknolojilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olan Taylan Kapan üstlendi.

 

Yeni dönemde Veri Yönetimi ve Yeni Pazarlara Ağırlık Verilecek

PCX CEO’su Mustafa Murat Gül, yeni dönem ile ilgili şu açıklamalarda bulundu;  “Yapay zekâ tabanlı teknolojilerin sektörümüzü domine ettiği bir dönemin başındayız. Veri analitiği, sektörümüzde her geçen gün değerini artırıyor. Özellikle her kanaldan toplanan veriler, günümüz teknolojik imkanları ile daha hızlı bir şekilde işlenebilme ve sorunlar henüz oluşmadan bunlara yönelikle çözümler sunabilme yeteneğine sahip. Bu kapsamda biz de verinin gücünden maksimum düzeyde faydalanarak sorunlara daha hızlı çözümler geliştirmeye odaklanıyoruz.

PCX olarak uluslararası pazarlarda büyüme hedeflerimizi gerçekleştirmek için yeni coğrafyalara yatırım yapmayı ve mevcut operasyonlarımızı genişletmeyi planlıyoruz. PCX olarak şu an 16 farklı dilde hizmet veren ender şirketlerden biriyiz. Bu yetkinliğimizi, yatırım yapacağımız yeni pazarlarla daha da genişletmeyi planlıyoruz. “