Türkiye Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (TEDAŞ), 2024 yılı memnuniyet anketi sonuçlarını açıkladı. UEDAŞ çağrı merkezi memnuniyetinde sektörde 1. sırada yer aldı.
UEDAŞ tarafından yayınlanan bilgiye göre; Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da 5 milyonun üzerinde nüfusa elektrik dağıtım hizmeti sağlayan şirket , 2024 yılında çağrı merkezi hizmet memnuniyetinde 83 puanla sektör 1.’si oldu.
Hizmet anlayışını sürekli yenileyerek kaliteyi sürdürülebilir hale getirdiklerini ifade eden UEDAŞ Genel Müdürü Cihangir Gençoğlu, “Müşteri memnuniyeti, şirketimizin temel taşlarından biri ve her adımımızı bu motivasyon ile atıyoruz. Müşteri odağımızın ve hizmet süreçlerimize yaptığımız yatırımın bir sonucu olarak çağrı merkezi hizmetlerinde sektörde en yüksek memnuniyet skoruna ulaştık. Amacımız, her yıl hizmet kalitemizi daha da ileriye taşıyarak, kesintisiz ve yüksek standartlarda hizmet sunmaya devam etmek. Müşterilerimize daha hızlı, etkili ve dijital çözümler sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 2025 yılı için planladığımız yatırımlar ve dijitalleşme projeleriyle, bu başarıyı daha da ileriye taşıyacağımıza inanıyoruz” dedi.