Multinet Up’ın hayata geçirdiği üretken yapay zekâ destekli sanal asistan MultiGPT ekiplerin iş süreçleri ile ilgili bilgiye hızlı, kolay ve kesintisiz erişimini sağlıyor.
MultiGPT, Aralık 2024 itibarıyla, özellikle satış ve operasyon ekipleri başta olmak üzere tüm Multinet Up ekipleri tarafından Microsoft Teams kanalı üzerinden kullanılmaya başlandı. Multinet Up’ın çözümleriyle ilgili bilgiye erişim hızını artırmak ve iç müşteri memnuniyetini maksimize etmek amacıyla, üretken yapay zekâ teknolojisiyle geliştirilen MultiGPT, Multinet Up çalışanlarının günün her saati bilgiye erişmesini sağlıyor. MultiGift, MultiFlex
MultiGPT, devreye alındıktan sonra bir ay içinde 160’tan fazla kullanıcı ve 629 yazışma adedine ulaşırken yüzde 91’lik iç müşteri memnuniyet oranı yakaladı.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Multinet Up Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Gül Bilgin Mokan, “MultiGPT ile Multinet Up Müşteri Deneyimi Ekibi olarak yalnızca müşterilerimize değil, aynı zamanda ekiplerimize de değer katan yenilikçi çözümler üretmeye devam ediyoruz. Üretken yapay zekâ teknolojisiyle hayata geçirdiğimiz bu sanal asistan, çalışanlarımızın çözümlerimizl