Reklam

Teleperformance’den AJet’e Çağrı Merkezi Hizmeti

Teleperformance Türkiye , AJet’e Arapça, İngilizce ve Türkçe olmak üzere  3 dilde çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı.

Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Teleperformance EMEA Gelişen Pazarlardan Sorumlu İş Geliştirme Başkanı Tolga Uçbağlar; “AJet ile başlattığımız stratejik iş birliğinden büyük mutluluk ve heyecan duyuyoruz. Bu iş birliğinin, müşteri deneyimini daha ileriye taşıyacak ve sektördeki başarılarımızı güçlendirecek önemli bir adım olduğuna yürekten inanıyorum. Teleperformance olarak bugün, turizm ve seyahat sektöründe 55’ten fazla ülkede 120’den fazla markaya yaklaşık 50.000’e yakın etkileşim uzmanı ile hizmet sunuyoruz. Turizm ve seyahat sektörü, müşteri deneyimi açısından hız, erişilebilirlik ve çok kanallı hizmet anlayışını gerektiriyor. Araştırma merkezimiz Business Insights Lab’in gerçekleştirdiği ‘Küresel Müşteri Deneyimi Trendleri’ araştırmasının havacılık sektörüne yönelik son raporu, müşteri hizmetlerinin sadakat üzerindeki büyük etkisini net bir şekilde ortaya koyuyor. Markalarıyla iletişim kurarken olumsuz bir deneyim yaşayan tüketicilerin, aynı markayı tekrar tercih etme veya sadık kalma olasılığı belirgin şekilde azalıyor. Son iletişimlerinde olumlu bir deneyim yaşayan tüketicilerin sadakat oranları, iletişimde bulunmayanlarla karşılaştırıldığında %13 daha yüksekken, olumsuz bir deneyim yaşayan tüketicilerin sadakat eğilimi ise %31 oranında daha düşük çıkıyor. Bu veriler, etkili müşteri hizmetlerinin marka sadakatini artırmadaki kritik rolünü bir kez daha gözler önüne seriyor. Teleperformance olarak, Türkiye’de turizm ve seyahat sektöründe 8 markaya, 1.000’e yakın etkileşim uzmanıyla ve 13 farklı dilde hizmet sunuyoruz. AJet yolcularına da derin sektör tecrübemiz, güçlü operasyonel yetkinliklerimiz ve çok dilli hizmet altyapımızla en yüksek standartlarda deneyim yaşatmayı hedefliyoruz. Bu iş birliğinin, AJet’in yolcularıyla kurduğu bağı daha da güçlendireceğine yürekten inanıyoruz” dedi.

 

AJet Müşteri İlişkileri Müdürü Sündüs Dilek Demir de gerçekleştirilen iş birliği kapsamında “AJet olarak, Teleperformance Türkiye ile yeni bir başlangıç yapmaktan çok mutluyuz. Misafirlerimizin seyahat deneyimini en üst seviyeye çıkarmak için sürekli gelişen, yenilikçi ve misafir odaklı bir yaklaşımı benimsiyoruz. Günümüz dünyasında hız, erişilebilirlik ve kişiselleştirilmiş hizmetler, müşteri memnuniyetinin temel taşları haline geldi. Teleperformance Türkiye ile gerçekleştirdiğimiz bu stratejik iş birliği sayesinde, yolcularımızın ihtiyaçlarına her an, her kanaldan en yüksek standartlarda yanıt vermeyi sürdüreceğiz. Bu iş birliği, AJet’in müşteri deneyimi vizyonunu güçlendirirken, sektörde fark yaratan bir hizmet anlayışıyla geleceğe emin adımlarla ilerlememizi sağlayacak” dedi.