Reklam

Enerjisa, ChatVolt isimli WhatsApp Botunu Devreye Aldı

Enerjisa Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ, dağıtım şirketlerinde devreye aldığı ChatVolt isimli WhatsApp Botu ile 7/24 müşteri hizmeti sunmaya başladı.

ChatVolt WhatsApp Botu, müşterilerin ihtiyaçlarını anlamak ve en pratik şekilde karşılamak için tasarlandı. Elektrik kesintisi ve planlı kesintilerin sorgulanmasından, arıza bildirimlerine kadar geniş bir yelpazede hizmet veren ChatVolt, kullanıcılarına konum, açık adres veya tesisat bilgisiyle kolay başvuru imkânı sunuyor. Ayrıca, müşterilerin tüm kanallar üzerinden yaptığı başvurular hakkında detaylı bilgi sağlıyor ve talep edilen diğer konularda rehberlik ederek kullanıcı dostu bir deneyim yaratıyor. Bununla birlikte, müşteriler canlı destek ekibine bağlanmak istediğinde 7/24 hizmet sunmaya devam ediyor.

Memnuniyette Artış Sağladı

Enerjisa tarafından verilen bilgiye göre; ChatVolt WhatsApp Botu’nun sağladığı hizmetlerin müşteri memnuniyetine olumlu yansıdığı da yapılan değerlendirmelerle ortaya çıktı. Botun müşteriler arasında yapılan değerlendirmede memnuniyet skoru 5 üzerinden 4,14 olarak ölçülürken, müşterilerin yüzde 84’ü WhatsApp botunu tekrar kullanmayı tercih edeceklerini belirtti.